Føj for den lede hede! Der har været for varmt denne weekend. Vi har lige orket at gispe, og selv vejrudsigten er et nummer for lummer.

Jeg har ikke set fjernsyn overhovedet. Varm luft fra politikere er ikke det, jeg trænger til. Det er ikke tid til politik, tak. Og spørg ikke, hvorfor jeg skribler, når jeg pibler.
Ofte kan fornuften rense luften, men ikke i dag. En brise er en lise, men der skal mere til, og forløsningen er heldigvis i anmarch: Tordenvejr og måske skybrud.
Det ser jeg normalt ikke frem til, men i dag gør jeg en undtagelse, og jeg har renset de udendørs afløb. Kloakproblemer sender vi ned til dem, der letsindigt købte hus for foden af bakken.
Ifølge prognosen lyner Thor ned og rammer Aalborg ved et- totiden i nat, og han har passeret (eller næsten), når jeg cykler på arbejde. Perfekt!
/Eric

