Just hjemkommet fra 2 ugers ferie i det græske opdager vi, at håndværkerne har slukket for dybfryseren. Yrrrk!
Mens vi var på ferie, huserede håndværkerne, og selvom de ikke er helt færdige, ser det godt ud.
Men, menne, men: De har på et tidspunkt slukket for dybfryseren (formentlig fredag efter temperaturen at dømme), og nu har jeg brugt +2 timer på at ”fiske” og lave en liste over det ødelagte, så vi kan estimere et beløb.
Jeg behøver vist ikke udpensle, hvad der sker med fx berberiandelever, når …
Det var ikke lige den hjemkomst, vi havde set frem til. Yrrrk!
Om det var en god ferie på Samos? Jo da, men mere herom senere. Stemningen liiige nu er ikke til ferielyrik.
/Eric
